USC 017 Udostępnienie informacji, dopisywanie i wydawanie zaświadczeń ze spisu wyborców

  Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65
telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
Karta Informacyjna

USC 017

Udostępnienie informacji, dopisywanie i wydawanie zaświadczeń ze spisu wyborców

Wydanie 001
z dnia 11.06.2018r.
 I Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 754)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. z 2015 r., poz. 5)
 II Wymagane wnioski:

wniosek o udostępnienie spisu wyborców  fUSC 017-1

wniosek o wydanie zaświadczenia  fUSC 017-2

wniosek o dopisanie do spisu fUSC 017-3

 III Wymagane załączniki:
brak
 IV Dokumenty do wglądu:
ważny dokument tożsamości
 V Opłaty:
brak
VI Termin załatwienia sprawy:
niezwłocznie
 VII Miejsce załatwienia sprawy:
ul. Pocztowa 50, pok. 14, tel.(+48 82) 564 02 82
 VIII Tryb odwoławczy:
do Sądu Rejonowego w Chełmie
IX Opłata za odwołanie:
brak
 X Uwagi:

- Wniosek o wpisanie do spisu wyborców składa się w terminie najpóźniej w 5 dniu przed dniem wyborów, natomiast wyborca niepełnosprawny najpóźniej w 14 dniu przed dniem wyborów.
- Wniosek o udostępnienie spisu wyborców składa się między 21 a 8 dniem przed dniem wyborów.
- Na decyzję nie uwzględniającą wniosku wyborca może wnieść w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji skargę za pośrednictwem Prezydenta Miasta Chełm do Sądu rejonowego w Chełmie.
- Zaświadczenia o prawie do głosowania wydawane są od dnia zarządzenia wyborów do 2 dni przed dniem wyborów.