USC 016 Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
USC 016 |
Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności |
Wydanie 001 z dnia 11.06.2018r. |
I | Podstawa prawna |
- Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (Dz.U. z 2017 r. poz. 657 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r. poz 1257 z późn. zm,) - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018 r. poz 1044) |
|
II | Wymagane wnioski: |
Wniosek o wydanie zaświadczenia fUSC 016-1 | |
III | Wymagane załączniki: |
potwierdzenie dokonania wpłaty na rachunek bankowy Urzędu Miasta Chełm Wydział Finansowy BANK PEKAO S.A. I/O Chełm nr konta 931240 2223 1111 0000 3576 9596 | |
IV | Dokumenty do wglądu: |
dokument tożsamości |
|
V | Opłaty: |
17 zł opłaty skarbowej | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
w terminie 7 dni | |
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
ul. Pocztowa 50, pok. 13, tel. (+48 82) 565 35 33 | |
VIII | Tryb odwoławczy: |
7 dni od dnia otrzymania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia do Wojewody Lubelskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Chełm | |
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
Zwolnienia z opłaty w sytuacjach określonych w ustawie o opłacie skarbowej. |