USC 015 Postępowania administracyjne w sprawach meldunkowych

  Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65
telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
Karta Informacyjna

USC 015

Postępowania administracyjne w sprawach meldunkowych Wydanie 001
z dnia 11.06.2018r.
 I Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (Dz.U. z 2017, poz. 657 z późn. zm.)   
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm,)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018 r. poz 1044)
 II Wymagane wnioski:
wniosek o wymeldowanie  fUSC 015-1
 III Wymagane załączniki:
- tytuł prawny do lokalu,
- potwierdzenie dokonania wpłaty na rachunek bankowy Urzędu Miasta Chełm Wydział Finansowy BANK PEKAO S.A. I/O Chełm nr konta 931240 2223 1111 0000 3576 9596
 IV Dokumenty do wglądu:
brak
 V Opłaty:
10 zł opłaty skarbowej
VI Termin załatwienia sprawy:

- 1 miesiąc

- wymagająca postępowania administracyjnego do 2 miesięcy

 VII Miejsce załatwienia sprawy:
ul. Pocztowa 50, pok. 14, tel. (+48 82) 564 02 82
 VIII Tryb odwoławczy:
14 dni od dnia otrzymania decyzji do Wojewody Lubelskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Chełm
IX Opłata za odwołanie:
brak
 X Uwagi:
W uzasadnieniu wniosku o wymeldowanie należy podać: dane osoby oraz okoliczności wskazujące na opuszczenia lokalu i ewentualne podanie nowego miejsca pobytu (kontaktu).