USC 015 Postępowania administracyjne w sprawach meldunkowych
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
USC 015 |
Postępowania administracyjne w sprawach meldunkowych | Wydanie 001 z dnia 11.06.2018r. |
I | Podstawa prawna |
- Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (Dz.U. z 2017, poz. 657 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm,) - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018 r. poz 1044) |
|
II | Wymagane wnioski: |
wniosek o wymeldowanie fUSC 015-1 |
|
III | Wymagane załączniki: |
- tytuł prawny do lokalu, - potwierdzenie dokonania wpłaty na rachunek bankowy Urzędu Miasta Chełm Wydział Finansowy BANK PEKAO S.A. I/O Chełm nr konta 931240 2223 1111 0000 3576 9596 |
|
IV | Dokumenty do wglądu: |
brak | |
V | Opłaty: |
10 zł opłaty skarbowej |
|
VI | Termin załatwienia sprawy: |
- 1 miesiąc - wymagająca postępowania administracyjnego do 2 miesięcy |
|
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
ul. Pocztowa 50, pok. 14, tel. (+48 82) 564 02 82 | |
VIII | Tryb odwoławczy: |
14 dni od dnia otrzymania decyzji do Wojewody Lubelskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Chełm | |
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
W uzasadnieniu wniosku o wymeldowanie należy podać: dane osoby oraz okoliczności wskazujące na opuszczenia lokalu i ewentualne podanie nowego miejsca pobytu (kontaktu). |