USC 017 Udostępnienie informacji, dopisywanie i wydawanie zaświadczeń ze spisu wyborców
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
USC 017 |
Udostępnienie informacji, dopisywanie i wydawanie zaświadczeń ze spisu wyborców |
Wydanie 001 z dnia 11.06.2018r. |
I | Podstawa prawna |
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 754)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. z 2015 r., poz. 5) |
|
II | Wymagane wnioski: |
wniosek o udostępnienie spisu wyborców fUSC 017-1 wniosek o wydanie zaświadczenia fUSC 017-2 wniosek o dopisanie do spisu fUSC 017-3 |
|
III | Wymagane załączniki: |
brak | |
IV | Dokumenty do wglądu: |
ważny dokument tożsamości | |
V | Opłaty: |
brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
niezwłocznie |
|
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
ul. Pocztowa 50, pok. 14, tel.(+48 82) 564 02 82 | |
VIII | Tryb odwoławczy: |
do Sądu Rejonowego w Chełmie | |
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
- Wniosek o wpisanie do spisu wyborców składa się w terminie najpóźniej w 5 dniu przed dniem wyborów, natomiast wyborca niepełnosprawny najpóźniej w 14 dniu przed dniem wyborów. |