DSO-SSZ 012 Przyjmowanie, przechowywanie poszukiwanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie miasta

  Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65
telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
Karta Informacyjna

DSO-SSZ 012

Przyjmowanie, przechowywanie poszukiwanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie miasta Wydanie 001
z dnia 01.02.2019r.
 I Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o rzeczach znalezionych (Dz. U. z 2015r. poz. 397 z późn. zm.).
 II Wymagane wnioski:
brak
 III Wymagane załączniki:
brak
 IV Dokumenty do wglądu:
dokument potwierdzający tożsamość
 V Opłaty:
brak
VI Termin załatwienia sprawy:
niezwłocznie
 VII Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta Chełm
Departament Spraw Obywatelskich
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
ul. Obłońska 20
tel. (082) 564 – 31 – 92
 VIII Tryb odwoławczy:
brak
IX Opłata za odwołanie:
brak
 X Uwagi:
brak