DSO-SSZ 008 Realizacja zadań z zakresu Programu ,,Chełmska karta 3+ ”

  Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65
telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
Karta Informacyjna

DSO-SSZ 008

 Realizacja zadań z zakresu Programu ,,Chełmska karta 3+ ” Wydanie 001
z dnia 01.03.2019r.

 I Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2018 r. poz. 994)
- Ustawa z dnia 05 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny (Dz.U. z 2017 r. poz. 1832 z późn. zm.)
- Uchwała Nr VIII/72/15 Rady Miasta Chełm z dnia 24 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia na terenie Miasta Chełm Programu ,,Chełmska Karta 3+” (Dz.Urz. Woj. Lubel. z 2015 r. poz. 2412)
 II Wymagane wnioski:

  fDSO-SSZ 008-1- wniosek o wydanie Chełmskiej Karty 3+/ o przedłużenie okresu ważności Chełmskiej karty 3+/ o wydanie nowej karty ze względu na jej utratę;

fDSO-SSZ 008-2 - wniosek o przystąpieniu jako partnera do Programu ,,Chełmska Karta 3+”; dostępne na stronie : www.3plus.chelm.pl

 III Wymagane załączniki:
brak
 IV Dokumenty do wglądu:
brak
 V Opłaty:
brak
VI Termin załatwienia sprawy:
W terminie do 14 dni od daty złożenia wniosku.
 VII Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Chełm
Departament Spraw Obywatelskich
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
ul. Obłońska 20, pokój 4
tel. (082) 564- 31 - 92

 VIII Tryb odwoławczy:
brak
IX Opłata za odwołanie:

brak

 X Uwagi:
brak