DIR 007 Wniosek o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdu w związku ze złym stanem nawierzchni jezdni
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta informacyjna |
DIR 007 |
Wniosek o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdu w związku ze złym stanem nawierzchni jezdni
|
Wydanie 001 z dnia 23.02.2021r. |
I | Podstawa prawna |
1. Ustawa z dn. 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz.1740 z póżn. zm),
2. Ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 470) . |
|
II | Wymagane wnioski: |
Wniosek o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdu w związku ze złym stanem nawierzchni jezdni fDIR 007 fDIR 007 |
|
III | Wymagane załączniki: |
1. Notatka informacyjna Policji/Straży Miejskiej o zdarzeniu drogowym 2. Oświadczenia świadków zdarzenia 3. Fotografie uszkodzenia i miejsca zdarzenia |
|
IV | Dokumenty do wglądu: |
oryginały dokumentów |
|
V | Opłaty: |
brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
1 miesiąc |
|
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Miasta Chełm Departament Architektury Geodezji i Inwestycji Wydział Dróg i Transportu ul. Lubelska 65, pokój 19a 22-100 Chełm tel. (082) 565 56 16 |
|
VIII | Tryb odwoławczy: |
brak |
|
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
brak |