DIR 007 Wniosek o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdu w związku ze złym stanem nawierzchni jezdni

 herb chelma przezroczysty Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65
telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
Karta informacyjna

DIR 007

Wniosek o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdu w związku ze złym stanem nawierzchni jezdni

 

Wydanie 001
z dnia 23.02.2021r.

 I Podstawa prawna
1. Ustawa z dn. 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz.1740 z póżn. zm),

2. Ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 470)

.
 II Wymagane wnioski:

Wniosek o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdu w związku ze złym stanem nawierzchni jezdni

fDIR 007 fDIR 007
 III Wymagane załączniki:

1. Notatka informacyjna Policji/Straży Miejskiej o zdarzeniu drogowym

2. Oświadczenia świadków zdarzenia

3. Fotografie uszkodzenia i miejsca zdarzenia

 IV Dokumenty do wglądu:

oryginały dokumentów

 V Opłaty:
brak
VI Termin załatwienia sprawy:
1 miesiąc
 VII Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Chełm

Departament Architektury Geodezji i Inwestycji

Wydział Dróg i Transportu

ul. Lubelska 65, pokój 19a

22-100 Chełm

tel. (082) 565 56 16

 VIII Tryb odwoławczy:

brak


IX Opłata za odwołanie:
brak
 X Uwagi:
brak