DF 022 Uzupełnienie decyzji
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
DF 022 |
Uzupełnienie decyzji | Wydanie 001 z dnia 01.03.2019r. |
I | Podstawa prawna |
Art. 213 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r. poz. 800 z późniejszymi zmianami)
|
|
II | Wymagane wnioski: |
fDF 022-1 Żądanie uzupełnienia decyzji |
|
III | Wymagane załączniki: |
Brak | |
IV | Dokumenty do wglądu: |
Brak | |
V | Opłaty: |
Brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
Nie później niż w ciągu 2 miesięcy. | |
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Miasta Chełm Departament Finansów ul. Lubelska 65 22-100 Chełm |
|
VIII | Tryb odwoławczy: |
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydal decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. | |
IX | Opłata za odwołanie: |
Brak | |
X | Uwagi: |
Strona może, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, zażądać jej uzupełnienia co do rozstrzygnięcia lub co do prawa odwołania, prawa wniesienia skargi do sądu administracyjnego albo sprostowania zamieszczonego w decyzji pouczenia w tych kwestiach. Organ podatkowy może z urzędu, w każdym czasie, uzupełnić albo sprostować decyzję. Uzupełnienie lub sprostowanie decyzji następuje w drodze decyzji. W przypadku wydania decyzji o uzupełnieniu lub sprostowaniu decyzji termin do wniesienia odwołania lub skargi biegnie od dnia doręczenia tej decyzji. Odmowa uzupełnienia lub sprostowania decyzji następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie. |