DGNAB-N 023 Wniosek o zmianę terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Chełm / Skarbu Państwa
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
DGNAB-N 023 |
Wniosek o zmianę terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Chełm / Skarbu Państwa | Wydanie 005 z dnia 10.04.2014r. |
I | Podstawa prawna |
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018r. poz. 2204 z późn. zm.)
|
|
II | Wymagane wnioski: |
wniosek o zmianę terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Chełm / Skarbu Państwa fDGNAB-N 023-1 | |
III | Wymagane załączniki: |
Podmioty prowadzące działalność gospodarczą: 1. wypełniony „Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis” fDGNAB-N 023-2 2. wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis wydane w roku, w którym strona ubiega się o pomoc, oraz wydane w ciągu 2-ch poprzedzających go lat lub oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie, 3. informacje niezbędne do udzielenia pomocy de minimis, dotyczące w szczególności wnioskodawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz wielkości i przeznaczeniu pomocy publicznej otrzymanej w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis, 4. dokumenty pozwalające ocenić sytuację finansową wnioskodawcy. Podmioty nieprowadzące działalności gospodarczej, w tym osoby fizyczne nie mają obowiązku złożenia formularza i załączników. |
|
IV | Dokumenty do wglądu: |
brak | |
V | Opłaty: |
brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
Przed ustawowym terminem płatności tj. przed 31 marca. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym i terminy wynikające z kpa nie mają zastosowania. | |
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Miasta Chełm Departament Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa Wydział Nieruchomości ul. Lubelska 65 pokój 40 22-100 Chełm |
|
VIII | Tryb odwoławczy: |
brak | |
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
Wniosek musi być złożony nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności. W trakcie postępowania może zaistnieć konieczność przedłożenia dodatkowej dokumentacji. |