DGNAB-AB 012 Wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej lokalu
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
DGNAB-AB 012 |
Wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej lokalu | Wydanie 001 z dnia 05.03.2019r. |
I | Podstawa prawna |
- § 5 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 156, poz.1817 z późn. zm.).
|
|
II | Wymagane wnioski: |
wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej lokalu fDGNAB-AB 012-1 fDGNAB-AB 012-1 | |
III | Wymagane załączniki: |
- uproszczona inwentaryzacja lokalu z wykazem pomieszczeń i powierzchni użytkowej, - kopia aktu własności |
|
IV | Dokumenty do wglądu: |
brak | |
V | Opłaty: |
brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
do 7 dni. | |
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Miasta Chełm, Departament Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa, Wydział Architektury i Budownictwa, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm | |
VIII | Tryb odwoławczy: |
W przypadku wydania odmowy w formie postanowienia, służy zainteresowanemu zażalenie do Wojewody Lubelskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Chełm w ciągu 7 dni od daty doręczenia postanowienia. | |
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
Organ administracji, przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające. |