DSO-K 015 Zawiadomienie o zbyciu zarejestrowanego pojazdu

  Urząd Miasta Chełm
ul. Lubelska 65
telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
Karta Informacyjna

DSO-K 015

Zawiadomienie o zbyciu zarejestrowanego pojazdu Wydanie 001
z dnia 13.03.2019r.

 I Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym Dz.U z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm)
 II Wymagane wnioski:
zawiadomienie o zbyciu pojazdu FDSO-K 015-1.pdf
 III Wymagane załączniki:
Kopia dokumentu na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu.
 IV Dokumenty do wglądu:
Oryginał dokumentu na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu.
 V Opłaty:
Brak
VI Termin załatwienia sprawy:
Przyjęcie i potwierdzenie faktu zgłoszenia zbycia pojazdu następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów
 VII Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta Chełm
Departament Spraw Obywatelskich
Wydział Komunikacji
ul. Lubelska 63, pok. 6A
22-100 Chełm
tel.82 565 39 84
 VIII Tryb odwoławczy:
Brak
IX Opłata za odwołanie:
Brak
 X Uwagi:

Zawiadomienie o zbyciu pojazdu można złożyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty, e-mail lub faksem.