DSO-SSZ 012 Przyjmowanie, przechowywanie poszukiwanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie miasta
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
DSO-SSZ 012 |
Przyjmowanie, przechowywanie poszukiwanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie miasta | Wydanie 001 z dnia 01.02.2019r. |
I | Podstawa prawna |
- Ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o rzeczach znalezionych (Dz. U. z 2015r. poz. 397 z późn. zm.).
|
|
II | Wymagane wnioski: |
brak | |
III | Wymagane załączniki: |
brak | |
IV | Dokumenty do wglądu: |
dokument potwierdzający tożsamość | |
V | Opłaty: |
brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
niezwłocznie | |
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Miasta Chełm Departament Spraw Obywatelskich Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia ul. Obłońska 20 tel. (082) 564 – 31 – 92 |
|
VIII | Tryb odwoławczy: |
brak | |
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
brak |