DSO-PS 016 wniosek o zapewnienie dostepnosci
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
DSO-PS |
Wniosek o zapewnienie dostępności |
Wydanie 001 z dnia 06.09.2021r. |
I | Podstawa prawna |
– Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. (Dz.U. 2020, poz. 1062 z późn.zm) | |
II | Wymagane wnioski: |
Wniosek o zapewnienie dostępności (dotyczący działalności Urzędu Miasta Chełm) można składać w następujący sposób: a) drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, b) drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , c) w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Chełm przy ul. Lubelskiej 65 - wniosek o zapewnienie dostępności – fDSO-PS 016-1 wraz z informacją o przetwarzaniudanych osobowych. |
|
III | Wymagane załączniki |
Wniosek o zapewnienie dostępności zawiera informację o przetwarzaniu danych osobowych | |
IV | Dokumenty do wglądu: |
Brak | |
V | Opłaty: |
Brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
Bez zbędnej zwłoki – w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności. Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w ww terminie, podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności. |
|
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
Departament Spraw Obywatelskich Wydział Polityki Społecznej ul. Obłońska 20 tel. (082) 564 – 31 – 92 |
|
VIII | Tryb odwoławczy: |
W przypadku niezapewnienia dostępności, wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności. Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni, zgodnie z zapisami art. 32 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
|
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
W przypadkach uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami, gdy zapewnienie dostępności |