Raport z badań ankietowych
- Raport z badania satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm za okres 01 stycznia 2018 r. – 31 grudnia 2018 r.
- Raport z badania satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm za okres 03 kwietnia 2017 r. – 31 grudnia 2017 r.
- Raport z badania satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm za okres 01 lipca 2016 r. – 31 grudnia 2016 r.
- Raport z badania satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm” za okres 01 lipca 2015 r. – 31 grudnia 2015 r.
- Raport z badania satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm” za okres 01 lipca 2014 r. – 31 grudnia 2014 r.
- „Zadowolenie klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm” - raport z badań ankietowych
za okres 01 lipca 2011 r. – 31 grudnia 2011 - „Zadowolenie klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm” - raport z badań ankietowych
za okres 01 stycznia 2011 r. – 30 czerwca 2011 - „Zadowolenie klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm” - raport z badań ankietowych
za rok 2009-2010 - „Zadowolenie klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm” - raport z badań ankietowych
za rok 2007-2008 - „Zadowolenie klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Chełm” - raport z badań ankietowych
za rok 2006-2007
Raporty z badań ankietowych
Elektroniczna Skrzynka Podawcza