DSO-SSZ 007 Prowadzenie wykazu dziennych opiekunów (wpis/wykreślenie/zmiana danych)
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 telefon: +48 82 5652070, fax: +48 82 5652254 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona: www.chelm.pl
|
Karta Informacyjna |
DSO-SSZ 007 |
Prowadzenie wykazu dziennych opiekunów |
Wydanie 002 z dnia 28.07.2019r. |
I | Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2020r.,
poz.326 z późn. zm.); |
|
II | Wymagane wnioski: |
Wnioski dotyczące dziennych opiekunów: – o wpis do wykazu, – zmianę wpisu w wykazie, – wykreślenie z wykazu należy składać wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu Informacyjno – Usługowego Emp@tia: https://empatia.mpips.gov.pl/ po założeniu konta na Platformie Informacyjno – Usługowej Emp@tia. Założenie konta na PIU Emp@tia wymaga posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego (informacje jak założyć profil zaufany można znaleźć pod adresem: https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany). |
|
III | Wymagane załączniki |
brak | |
IV | Dokumenty do wglądu: |
W celu sprawdzenia zgodności danych zawartych we wniosku organ prowadzący rejestr może żądać: odpisu z odpowiedniego rejestru, dokumentu potwierdzającego tożsamość, zaświadczenia o niekaralności. |
|
V | Opłaty: |
brak | |
VI | Termin załatwienia sprawy: |
7 dni od daty wpłynięcia kompletnego wniosku | |
VII | Miejsce załatwienia sprawy: |
Departament Spraw Obywatelskich Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia ul. Obłońska 20 tel. (082) 564 – 31 – 92 |
|
VIII | Tryb odwoławczy: |
brak | |
IX | Opłata za odwołanie: |
brak | |
X | Uwagi: |
Procedurę wpisu do wykazu dziennych opiekunów zawiera karta informacyjna DSO - SSZ 006 |